Działania i Wydarzenia
2 posters
Tivar :: Archiwum :: Archiwum :: Zjednoczenie Plemion Baji
Strona 2 z 2
Strona 2 z 2 • 1, 2
Re: Działania i Wydarzenia
100 sztuk złota teraz, kolejne 100 po dopłynięciu do Siczy (w następnej turze).
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Zgadzamy się.
//400 ochotników, rozumiem, że 300 to centaury stepowe a 100 to wojowie rugreńscy/łowcy?
//400 ochotników, rozumiem, że 300 to centaury stepowe a 100 to wojowie rugreńscy/łowcy?
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
200 centaury, 200 "ludzie" wszelkiego sortu. Pospolite ruszenie w pełnym rozumieniu tego słowa.
Flota wypłynęła.
Flota wypłynęła.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Flota wróciła. Krucjata jest poza zasięgiem decyzji Bajarów i wedle wieści połączyła siły z wojskami Kozaków.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Na jakiej podstawie skoro dowódcą jest Przemysław - wasal Wodza Bajarskiego?
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Nie ma żadnej możliwości komunikacji z racji że flota odpłynęła. Najwyraźniej Przemysław podejmuje już własne decyzje.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
A listy? Nie dałem nawet im wytycznych...
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Trzeba je było dać przed wyprawą. Można zapłacić za ich wysłanie, ale dowiezienie potrwa...
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Wysłanie listy to groszowa sprawa. Ale ja nie dostałem odpisu na temat bohaterów.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
To w wiedzy? Ja jej nie robię, to ie moja broszka.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Wiem... Ale jesteście jednym organem przecież.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Sugeruję jednak podjąć jakieś działania, bo nie wiadomo kiedy Radcart się pojawi.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
Dziś coś zrobię, ale ogólnie to liczyłem na to, że Przemysław jako superbohater będzie używał swego doświadczenia na wschodzie.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
2 rok e.b.
Przemysław 'Nomad' staje się słynną osobistością.
Przemysław 'Nomad' staje się słynną osobistością.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Ostatnio zmieniony przez AdDur dnia Nie Lut 16, 2014 3:40 pm, w całości zmieniany 1 raz
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
//Czemu nie uwzględniłeś hide?
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
W pierwszej chwili uznałęm to za quote. Wszystkie tajne rzeczy pisz na forum tajnym. To jest jawne.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
1 rok e.b.
Wodzowie Rusalów (Władymir) oraz Lumerów (Karcisław) uznali oficjalnie Wodza Daleriana Kassa jako wodza wszystkich Bajarzy. Zjednoczone Plemiona Baji rozszerzyły się o dwa kraje - Rusalię i Lumerię. Wszystkie grody świętują z tego powodu, jednak do góry wzniesiono nie tylko dzbany miodu i wódki, a także miecze. Bowiem Baja toczy wojnę przeciwko barbarzyńcom z Velgardu, którzy napadli na ziemię Rusalów i rozpoczęli plądrowanie tych ziem. Ośmielili się oni nawet postawić na naszych ziemiach gród! Wódz Dalerian nie będzie bezczynnie patrzył, Velgradczycy nie znają chyba historii Baji. Atakując jedno plemię Republika rzuciła wyzwanie wszystkim. I jak zawsze plemiona zjednoczą się i wyjdą z wrogiego kontaktu ogromną ręką.z
Szamani wszystkich bogów bajarskich wieszczą ciemne chmury nad naszym krajem. Baja jak i reszta kontynentu spowita zostanie wojną. Na nasze ziemie bez zapowiedzi ruszyły barbarzyńskie wojska Velgardu. Wódz Dalerian uważa, że mądrość szamanów jest prawdą i stwierdził, ze musi się on podporządkować woli bogów oraz przygotować bardziej swój kraj.
Rozkazano wykarczować lasy w okolicy Kińska. Nieopodal stolicy ma powstać fort, w którym ma się znaleźć miejsce dla przynajmniej 400 wojaków. Ponadto w forcie zbudowana zostanie ogromna kuźnia, w której zatrudnieni zostaną najwybitniejsi kowale z Chrobacji. Powstały fort wzniesiony będzie przede wszystkim z drewna oraz pokryty runami ochronnymi.
Nieopodal Niskogrodu zaś, Dalerian funduje szamanom Wojnara chram, w którym mają gromadzić swych wojowników. Chram powstanie przy rzece Rusce - na bagnach.
Na obie te inwestycje Wódz przeznacza łącznie 500 sztuk złota.
Wodzowie Rusalów (Władymir) oraz Lumerów (Karcisław) uznali oficjalnie Wodza Daleriana Kassa jako wodza wszystkich Bajarzy. Zjednoczone Plemiona Baji rozszerzyły się o dwa kraje - Rusalię i Lumerię. Wszystkie grody świętują z tego powodu, jednak do góry wzniesiono nie tylko dzbany miodu i wódki, a także miecze. Bowiem Baja toczy wojnę przeciwko barbarzyńcom z Velgardu, którzy napadli na ziemię Rusalów i rozpoczęli plądrowanie tych ziem. Ośmielili się oni nawet postawić na naszych ziemiach gród! Wódz Dalerian nie będzie bezczynnie patrzył, Velgradczycy nie znają chyba historii Baji. Atakując jedno plemię Republika rzuciła wyzwanie wszystkim. I jak zawsze plemiona zjednoczą się i wyjdą z wrogiego kontaktu ogromną ręką.z
Szamani wszystkich bogów bajarskich wieszczą ciemne chmury nad naszym krajem. Baja jak i reszta kontynentu spowita zostanie wojną. Na nasze ziemie bez zapowiedzi ruszyły barbarzyńskie wojska Velgardu. Wódz Dalerian uważa, że mądrość szamanów jest prawdą i stwierdził, ze musi się on podporządkować woli bogów oraz przygotować bardziej swój kraj.
Rozkazano wykarczować lasy w okolicy Kińska. Nieopodal stolicy ma powstać fort, w którym ma się znaleźć miejsce dla przynajmniej 400 wojaków. Ponadto w forcie zbudowana zostanie ogromna kuźnia, w której zatrudnieni zostaną najwybitniejsi kowale z Chrobacji. Powstały fort wzniesiony będzie przede wszystkim z drewna oraz pokryty runami ochronnymi.
Nieopodal Niskogrodu zaś, Dalerian funduje szamanom Wojnara chram, w którym mają gromadzić swych wojowników. Chram powstanie przy rzece Rusce - na bagnach.
Na obie te inwestycje Wódz przeznacza łącznie 500 sztuk złota.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Powstał fort i chram. Plemiona z północy są zadowolone, a zarówno dzięki wcieleniu Rusalów i Lumerów do Baji, jak i tym inwestycjom liczba wojsk którymi może rozporządzać władca znacząco się powiększyła.
+2 zaopatrzenia
Wchłonięcie plemion sprawiło że do stolicy spływają dodatkowe fundusze z nowo anektowanych ziem
+300 do zysków (łącznie)
+2 zaopatrzenia
Wchłonięcie plemion sprawiło że do stolicy spływają dodatkowe fundusze z nowo anektowanych ziem
+300 do zysków (łącznie)
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
W Boronii powstaną dodatkowe tartaki. Chociaż nie wszystkim to się podoba to Wódz twierdzi, że kraj potrzebuje obecnie rozwoju, a do tego potrzebne są pieniądze i drewno. Wyrąb zostanie zorganizowany na północy, by nie wchodzić na teren świętego lasu Bajarskiego. Drewno będzie wysyłane do Mrocznej Zatoki, gdzie sprzedawane będzie lokalnym armatorom aby mogli rozwijać swoje floty. Ponadto Wódz zachęcił Rugrenów do budowy langskipów i formowania załóg. Wódz zmienia bowiem dawne postanowienie o zakazie działalności korsarskiej. Langskipy mogą powrócić na morza, jednak korsarze mogą atakować jedynie okręty Valgardzkie.
Na tartak oraz dopłaty na Langskipy wydano 200 sztuk złota.
Dość ciekawy koncept powstał w Morwii. W grotach, które prowadzą do tuneli ze złożami cyny oraz żelaza powstało osiedle górnicze. Ludzie pracujący tam żyją większość czasu pod ziemią. Wodzowi Morwiaków spodobało się na tyle, że postanowił dofinansować kopalnie. Dalerianowi również spodobał się ten pomysł i ze skarbca przeznaczył 500 sztuk złota. Wielu Rugrenów rusza na północ by tam spróbować swych sił w górnictwie. Miasto górników zostało nazwane Grotogrodem. Dalerian planuje dalsze wspieranie tej osady w przyszłym roku. Większość wydobywanych tam metali ruszy na północ - do Niskogrodu.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Tartaki przynoszą niewielkie, ale stałe zyski. Korsarze wyruszyli i zaczęli łupić statki handlowe Valgardu, zwłaszcza w rejonach w okolicy Slave Town. Część zysków z ich eskapad trafia również do kiesy władzy Bajarów. Przyczyniają się także do osłabienia Slave Town i spowodowania niepokoju w tamtych rejonach.
+50 zysków z wyrębu
+50 zysków z korsarstwa
Bajarowie nigdy nie zajmowali się górnictwem na taką skalę. Zyski spływają raczej powoli i opornie, ale są. Niestety natknięto się na liczne kryjówki i podziemne osady goblinów, które atakują górników i przepędzają ich. Ci uzbrojeni jedynie w kilofy nie mogą prowadzić przez to wydobycia w wielu miejscach.
+200 zysków z górnictwa,
+50 zysków z wyrębu
+50 zysków z korsarstwa
Bajarowie nigdy nie zajmowali się górnictwem na taką skalę. Zyski spływają raczej powoli i opornie, ale są. Niestety natknięto się na liczne kryjówki i podziemne osady goblinów, które atakują górników i przepędzają ich. Ci uzbrojeni jedynie w kilofy nie mogą prowadzić przez to wydobycia w wielu miejscach.
+200 zysków z górnictwa,
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Re: Działania i Wydarzenia
W okolicy znajduje się Straż Rugreńska. Niech się zajmie kłopotem goblinów.
Hoors- Liczba postów : 57
Join date : 04/02/2014
Re: Działania i Wydarzenia
Walka z goblinami pod ziemią to nie to samo co walka z łupieżcami. Zniszczono kilka band, żeby potem wpaść w zasadzkę "setek" jak mówili sami wojowie goblinów. Kompania musiała się wycofać ponosząc znaczne straty.
Kompania zredukowana do połowy stanu.
Kompania zredukowana do połowy stanu.
AdDur- Liczba postów : 393
Join date : 06/05/2013
Skąd : M(h)roczna Wieża
Strona 2 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Działania i wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i Wydarzenia
» Działania i wydarzenia
Tivar :: Archiwum :: Archiwum :: Zjednoczenie Plemion Baji
Strona 2 z 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|