Administracja

Go down

Administracja

Pisanie by Zeman on Wto Sty 12, 2016 6:12 pm

Informacje o państwie
Pełna nazwa państwa: Smocze Dominium
Władca: Prastary Jaszczur, Rada Thralli;[ Grabieżca; Mistrz Oręża; Mistrz Magii; Podstępny; Kompetentny Dowódca; Defraudant; Pożądliwy; Podejrzany Typ]
Ważne osobistości na służbie:
I. Wielki Wódz Orczych Klanów Gorkar Żelazny Kieł
II. Wysoki Król Gigantów Haardyir
III. Przewodniczący Ligii Smoczej Monety Albert Saltzpyre
IV. Wybraniec Ubaka, Grabieżca Setki Czaszek i Wielki Wódz Ludzkich Klanów Dortar syn Daruta;
Punkty herosów: 0
Reputacja na świecie: Prastary Jaszczur i jego ferajna uważani są za istotne zagrożenie dla całego kontynentu.

---



Iglice Świata
Stolica: Szczyt
Dominująca religia: Ojciec Gigantów;
Inne wiary:  -
Skład rasowy: Giganci 70%; 29% Elita zamieszkująca Smoczy Dwór; 1% Smoki;
Obecność organizacji: ---
Poparcie dla Smoczego Dominium: Wysokie.
Dążenia niepodległościowe: Brak, to po prostu niemożliwe.

Najbardziej niedostępna część tego kontynentu, składająca się niemalże iglaste wzniesienia, często sięgające ponad chmury. Jedynie Burzowi Giganci potrafią samodzielnie przeżyć w tak okrutnym i niebezpiecznym miejscu. Ich miasta znajdują się zazwyczaj na poziomie samych chmur, wbudowane w lite skałe gór. Największa z gór zwana jest Szczytem. Jej dolne części są przekute w fortece, a wnętrze kryje wiele tuneli i kuźni. Sam szczyt góry jest otwarty i podobno znajduje się w nim leże samego Prawdawnego Jaszczura, a także jego skarb. Niestety na tej wysokosci człowiek nie może oddychać, a co dopiero wspiąć sie po gołej, lodowatej skale. Giganci zazwyczaj polują na ogromne ptaki żyjące w tych górach, a także hodują mamuty u samego spodu. Oczywiście, jak każda z górskich nacji, zajmuje się także wydobyciem górskim.


Czerwone Ziemie
Stolica: Czerwona Skała
Dominująca religia: Orkowy Panteon
Inne wiary: Goblińscy Bożkowie
Skład rasowy: 80% Orkowie; 15% Gobliny; 5% Ludzie
Obecność organizacji: ---
Poparcie dla Smoczego Dominium: Wysokie, dopóki mieszkańcy mają powód, aby służyć.
Dążenia niepodległościowe: Brak jawnych działań w tym kierunku.

Nazwa w dość odpowiedni sposób przedstawia obraz tej krainy. To tutaj kiedyś mieszkali ludzie którzy sprzeciwili się Jaszczurowi. W odpowiedzi, on wypalił te ziemie aż do samej gliny, która teraz pokrywa większość górzystego terenu, za wyjątkiem pokrytych śniegem szczytów. Jedyne co odrosło to krzaki i mech, a większość fauny składa się na drapieżniki polujące na siebie nawzajem. Tutaj także sprowadzili się orkowie, silni i krwiożerczy na tyle by przetrwać w takich warunkach. Szybko utworzyli wielką fortece, zanim podzielili się na pomniejsze klany. Zajmują się głównie wydobyciem górskim, a także polowaniem na zwierzęta. Tutaj znajduje się także najwięcej hut i kuźni.


Zielony Płaskowyż (przy zdobywaniu nowych prowincji, trzeba je opisać w podobny sposób)
Stolica: Dracopolis
Dominująca religia: Ludzki Panteon
Inne wiary: Przyjezdnych
Skład rasowy: Ludzie 95%; 4% Orkowie; 1% Gobliny i 1 Smok.
Obecność organizacji: ---
Poparcie dla Smoczego Dominium: Dość wysokie.
Dążenia niepodległościowe: Brak jawnych działań w tym kierunku.

Jedyne miejsce w Dominium gdzie ocalały równiny, trawy oraz prastary las. To tutaj także osiedlili się ci ludzie, którzy poszukiwali bogactwa i mocy a nie chwały i mordu w służbie Smokom. Jest to ostoja ludzkiej cywilizacji, na którą składają się 3 miasta, każde z własną polityką wewnętrzną. Największym z nich jest Dracopolis, położone w okolicy ogromnego klifu jaki graniczy z morzem. Sam klif został przekształcony w sposób pozwalający na dostęp do morza, a na spodzie powstały już pierwsze osady. Główny jesli nie jedyny oficjalny ośrodek Handlu. Siedziba władzy Ligi Smoczej Monety, która jednoczy 3 miasta. Tutaj rozwija się rolnictwo i wycinka, oraz jakieś zalążki nauki. Tutaj także mają swoje siedziby magowie którzy nie dostąpili zaszczytu przebywania na Smoczym Dworze. Mimo że większość ludzi uważa, że Liga jest całkowicie ludzkim i niezależnym tworem, prawda jest inna - za wszystkim stoi Smok, który po prostu żyje w postaci człowieka.


Popielna Kraina (przy zdobywaniu nowych prowincji, trzeba je opisać w podobny sposób)
Stolica: Kowadło Ubaka
Dominująca religia: Smoczy Bogowie Barbarzynców
Inne wiary: Orczy Panteon
Skład rasowy: 75% Ludzie; 20% Orkowie; 5% Gobliny
Obecność organizacji: ---
Poparcie dla Smoczego Dominium: Pełne.
Dążenia niepodległościowe: Brak.

To tutaj zebrało się większość popiołu który powstał po wypaleniu Czerwonej Ziemi. Niemalże zastępuje śnieg, jednak życie jakoś dało rade przetrwać. Tutaj żyją ludzkie plemiona barbarzyńców, którzy od zawsze oczekiwali powrotu Smoków, widząc w nich epifatum siły i chwały. Zajmują się głównie polowaniem i grabieżą, ale także hodowlą kóz i owiec. Oczywiście, część także wydobywa surowce z gór. Tutaj znajduje się także największe ich osiedle, będące jednocześnie głównym miejscem kultu - Kowadło Ubaka.


Lodowe Doliny (przy zdobywaniu nowych prowincji, trzeba je opisać w podobny sposób)
Stolica: Kieł Wyrma
Dominująca religia: Smoczy Bogowie Barbarzyńców
Inne wiary:  Orczy Panteon
Skład rasowy: 95% Ludzie, 5% Orkowie;
Obecność organizacji: ---
Poparcie dla Smoczego Dominium: Pełne.
Dążenia niepodległościowe: Brak.

Drugie najzimniejsze miejsce za wyjątkiem Iglic Chmur. Tutaj znajdują się iglaste lasy, oraz stada włochatych mamutów, wołów i szablozębnych kotów. Tutaj także żyje największa część barbarzyńskich plemion. Zajmują się polowaniem i wyrąbem lasów.
avatar
Zeman

Liczba postów : 235
Join date : 08/05/2013

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach