Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Uczniowie Avaira

Go down

Uczniowie Avaira Empty Uczniowie Avaira

Pisanie by MG Vaiar Pon Sty 21, 2019 9:41 pm


I. Opis nacji

Gdy z wyspy Latheny wycofały się siły Thylos po zniknięciu Lerena bez Oczu lokalni mieszkańcy zostali właściwie cofnięci w rozwoju do zbiorowości plemiennych. Nie pozostało się nic po Egzarchacie Latheny poza szczątkami systemu kastowego i religii. I na południowym krańcu tej wyspy parę wieków temu pojawił się tajemniczy lud, przewodzony przez niejakiego Avaira Arretańczyka - czarnoksiężnika o nieznanym pochodzeniu, ale za to o olbrzymiej wiedzy. Wylądował wraz z legionem swoich uczniów (złożonych z wielu różnych ras) i założył w miejscu lądowania tak zwane Czerwone Miasto - siedliszcze czarnej i krwawej magii. Pewien ciekawy kupiec z Arvitu obliczył, że w Czerwonym Mieście dziennie w ofierze składa się koło stu istot rozumnych i ponad tysiąc zwierząt różnych rozmiarów. A mowa tu tylko o ofiarach składanych przez władze miasta. Gdyby doliczyć ofiary składane przez osoby prywatne i Kabały te liczby można by znacznie wywindować w górę.

Skąd się biorą krwawe ofiary i bogactwa, które Arretańczyk i jego uczniowie składają w ofierze? Po części to ochotnicy z nawróconych plemion, po części z najazdów na inne rejony Werinu. Arretańczyk zarządza terenami stanowiącymi Czarne Miasto i okolice, natomiast jego najbliżsi uczniowie tworzą Kabały - łupieżcze bandy, które osiedlają się na danych terenach i stamtąd zapewniają stały dopływ niewolników i ofiar do stolicy. Krwawe ofiary znacznie wzmacniają magię jego adeptów i jego samego. A właśnie dzięki tej magii państwo czarowników stanowi na południu siłę, z którą należy się liczyć.

II. Wpływ na państwo gracza
- Władca gracza otrzymuje na start cechę mistrz magii lub grabieżca.
- Władca gracza jest przywódcą jednej z Kabał i adeptem pierwszego kręgu Arety. Więcej szczegółów po otrzymaniu nacji.
- Władca gracza musi się specjalizować w jednej z tych form magii: nekromancja, demonologia lub zaklinanie dusz. Pozwala mu to na przyzywanie jednostek danego typu w zamian za krwawe ofiary, najlepiej własnych poddanych.
- Władca gracza może prowadzić dyplomację na własną rękę z innymi nacjami, ale będzie to niemile postrzegane przez jego zwierzchników. Chyba, że zostanie przeprowadzone za ich zgodą.
MG Vaiar
MG Vaiar
Admin

Liczba postów : 653
Join date : 05/05/2013

https://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach