Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Plemiona Daru

Go down

Plemiona Daru Empty Plemiona Daru

Pisanie by MG Vaiar Pon Sty 21, 2019 12:21 am


I. Opis nacji

Gdy osiem wieków temu ostatni z Welemirydów załamał się po poniesionych porażkach władzę w państwie przejęli Stojan Tugoryd i Goran Polanyd. Rozumieli już, że jeśli nie wykończy ich Państwo Zarazy - to zrobią to za nich najeźdźcy z zachodu. Rozpoczęli więc zawczasu ewakuację swoich rodzin, rodów i klanów na mityczną północ, do legendarnego miejsca narodzin ludu temnodarskiego. W Temnodarze zostali wyłącznie ci, którzy mieli osłaniać eksodus i zatrzeć za nim ślady. Uciekinierzy przebyli bardzo długą drogę przez śmiertelnie niebezpieczne łańcuchy górskie i lodowe pustkowia, aż wreszcie dotarli do mitycznego Daru - oazy słońca, zieleni i błękitnych wód pośrodku lodowych wichrów. Podróż trwała kilka pokoleń i tożsamość Temnodarska została w gruncie rzeczy zapomniana. Dawni Temnodarczycy zaczęli nazywać siebie samych Dziećmi Daru, a Darem była właśnie słoneczna kotlina w środku lodowych pustkowi. Wszystko co dobre musi się jednak kiedyś skończyć. Po paru wiekach śnieg przedarł się przez magiczne osłony Daru i jego mieszkańcy byli zmuszeni do kolejnej Wielkiej Wędrówki, a wróżby wskazywały południe -  prastary dom, o którym wiedzę jak dotąd przekazywali sobie tylko starsi plemion. Darowie dotarli niedawno za wielki łańcuch górski, do dawnej ojczyzny swoich przodków i wypchnęli ze sporej jej części Kult Śmierci, który nie spodziewał się takiego uderzenia.

Obie wielkie wędrówki i pobyt w samym Darze bardzo zmienił ten lud. Przede wszystkim społeczeństwo jest zdecydowanie bardziej zbarbaryzowane i niesamowicie zdecentralizowane - każde z plemion różni się zwyczajami i sposobem rządzenia. Każde z plemion różni się też innymi mutacjami, które nabyto w trakcie wędrówki i sojusznikami. Niektóre plemiona mają w swoich szeregach gigantów, inne mamuty - a jeszcze inne dziwne, egzotyczne bestie potężnej postury i wzrostu. Niektórymi plemionami zarządzają królowe-czarownice, a innymi wodzowie-giganci którzy traktują małych Darów jak swoje dzieci. Mutacje mogą być różnorodne - ciało jednych plemion uodporniło się na zimno, a w przypadku innych mutacja objawiać się może możliwością przemiany w jakieś zwierze. Jedno jednak łączy wszystkie plemiona - pragnienie zdobycia domu, w którym słońce nigdy nie zachodzi.

II. Wpływ na państwo gracza
- Plemiona nie mają prowincji do momentu gdy nie zdecydują się na osiedlenie. Oznaczenie plemion na mapie na razie oznacza jedynie miejsce ich pobytu.
- Rasą panującą w plemieniu może być dowolna rasa uznana za dziką, ale większość plemienia muszą zawsze stanowić Darowie.
- Religie trybalistyczne/animalistyczne.
- Gracz grający plemieniem Darów ma prawo do jednej mutacji, która przynosi jakąś korzyść.
- Rozwój technologiczny jest niemożliwy bez osiedlenia się.
- Gospodarka Darów oparta jest na łupieniu i na polowaniu, z tego powodu zyski nie będą duże dopóki nie uda się osiedlić w jakimś miejscu.
- Darowie nie zgodzą się na osiedlenie w miejscu, w którym zima trwa więcej niż trzy miesiące.
MG Vaiar
MG Vaiar
Admin

Liczba postów : 653
Join date : 05/05/2013

https://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach