Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Pryncypat

Go down

Pryncypat Empty Pryncypat

Pisanie by MG Vaiar Nie Sty 20, 2019 9:35 pm


I. Opis nacji
Najmłodszym graczem na terytorium Werinu jest Wolna Kompania Arvitu, powszechnie nazywana Pryncypatem, a jej pracownicy - Zielonymi. Arvit to daleki kontynent, pełen różnych wojujących ze sobą potęg, dla których Werin jest zbyt odległym celem. Za to jest bardzo interesujący dla kupców i wygnanych możnowładców, a także dla wszystkich, którzy szukają lepszego życia. Pryncypat pojawił się na terytorium Werinu sto dwadzieścia lat temu, akurat w trakcie Kryzysu Thylosiańskiego i zajął dla siebie cały archipelag aretiański. Hierarchia Thylos musiała ten fakt po prostu zaakceptować. Od tego czasu archipelag służy za bazę do dalszej kolonizacji i eksploatacji kontynentu.

Arvit jest kontynentem zasiedlonym przez różnorodne rasy i społeczeństwa, więc w szeregach pracowników Pryncypatu odnaleźc można odnaleźc praktycznie każdego. Jedynymi wartościami jednoczącymi członków Pryncypatu są wspólne udziały w kompanii. Działaniami Kompanii kieruje Princeps (Pierwszy Gubernator), wybierany przez Radę Nadzorczą złożoną z udziałowców WKA i musi jej składać raport co dwa lata. Od przybycia Arvitian do Werinu działaniami kompanii zarządzał tylko jeden princeps - Argos Twardoskorupy, należący do rasy żółwioludzi. Przyszłość WKA byłaby pewna, gdyby nie plotka, jakoby Argos miał wreszcie udać się na emeryturę po stu dwudziestu latach zarządzania handlowym imperium Arvitu. A nie wygląda na to, żeby ktokolwiek myślał o jego następcy..

II. Wpływ na państwo gracza
Jeśli gracz zdecyduje się na państwo-matkę Pryncypat musi pamiętać o następujących rzeczach:

- Nie ma ograniczeń w tworzeniu swojej nacji jeśli chodzi o zamieszkujące ją rasy, technologie, kultury, społeczeństwo i może ją umieścić w dowolnym niezajętym miejscu na mapie (maks. 3 prowincje)
- Jeśli chodzi o ustrój, to należy pamiętać o tym, że nacja jest częścią Pryncypatu a przywódca tej nacji jest jednym z gubernatorów/dyrektorów, którym powierzono w zarząd dany teren
- Princeps i Rada Nadzorcza będą się spodziewać stałych raportów i danin na temat sytuacji. Jeśli nie wyślą swoich własnych wywiadowców (z powodu jakichś podejrzeń), będą wiedzieć o danym rejonie tylko tyle, ile gracz im powie.
- Rozgniewany Princeps/Rada Nadzorcza mogą pozbawić gracza stanowiska, co będzie skutkować dla niego końcem gry, o ile nie cieszy się dostateczną popularnością w swojej nacji.
- Jeśli Pryncypat nie jest rozgniewany to będzie pomagać w obronie terytorium gracza. Jeśli jest bardzo zadowolony będzie wspierać gracza w dodatkowej ekspansji.
- Gracz ma prawo do wykupywania udziałów w Kompanii.
- W Radzie Nadzorczej zasiada dwanaście osób.
MG Vaiar
MG Vaiar
Admin

Liczba postów : 653
Join date : 05/05/2013

https://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach