Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Kult Śmierci

Go down

Kult Śmierci Empty Kult Śmierci

Pisanie by MG Vaiar Pią Sty 25, 2019 1:06 pm


I. Opis nacji

Ponad tysiąc lat temu narodziło się plemię Kościejów, którzy sami siebie nazywali też Śmierciowiercami. Ich naczelnym bogiem była po prostu Śmierć - gdyż dla nich to rzecz ostateczna i nie było od niej ucieczki. Do momentu gdy Kościeje po raz pierwszy zetknęli się z nieumarłymi, upiorami i innymi demonami. Ich szamani uznały tego typu istoty za największą znaną abominację i uczynili z ich likwidowania jedną z najważniejszych zasad. Do tego wpadli na swój własny fortel jak oszukiwać tego typu nadnaturalnych wrogów - należy po prostu wyglądać tak jak oni. Dlatego Kościeje nosili pancerze i ubrania zrobione z kości pokonanych wrogów i dzikich zwierząt. Gdy Pan Zarazy zaoferował im współpracę, uznali że oznacza to największy sukces ich fortelu. I gdy rozrośli się dostatecznie - wbili mu nóż w plecy i odepchnęli go aż do Trakii, po drodze wchłaniając różne plemiona i poznając nową wiedzę. Stworzyli system kastowy, w którym zajmują rolę kapłanów i wojowników, a potomkowie pozostałych plemion - rzemieślników, handlarzy i rolników.

Teraz Kult Śmierci i Śmierciowiercy to uśpiony gigant. Zajmują największe terytoria, na których zapewne znajduje się mnóstwo surowców. Lecz terytoria te nie są zjednoczone, a często toczą wojny między sobą. Różne zakony i bractwa wojowników, miasta i watażkowie nie są w stanie się ze sobą pogodzić a ich jedynym wspólnym mianownikiem jest wiara w Boga Śmierci oraz to, że umarli powinni spoczywać w ziemi. Ale być może ta sytuacja się zmieni..

II. Wpływ na panstwo gracza
- Obowiązkowa religia: Kult Śmierci. Naczelnym wrogiem wszystkich wiernych są nieumarli i nekromanci. Państwo może posiadać dodatkowe bóstwo-patrona, które zajmuje trochę mniej ważną rolę. Wraz z tym bóstwem przyznawany jest dodatkowy wróg.
- Państwo gracza powstaje na terenie Kultu Śmierci na mapie, maksymalnie do trzech prowincji.
- Śmierciowiercy nie przejmują się stratami ludzkimi poniesionymi na wojnie.
- Gracz startuje z dodatkowym herosem (który musi być obowiązkowo generałem)
MG Vaiar
MG Vaiar
Admin

Liczba postów : 653
Join date : 05/05/2013

https://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach