Twierdze Gór Sinych
Twierdze Gór Sinych
I. Opis nacji
Krasnoludy nigdy nie miały na Werinie swojego własnego, niepodległego państwa. Od zawsze żyły pomiędzy innymi rasami i starały się jakoś wiązać koniec z końcem. Ich pochodzenie nigdy nie było jasne, a same krasnoludy uprawiały dziwną religię i wierzyły, że kiedyś ich Stwórcy powrócą i wezmą swoje dzieci ponownie na służbę. I sto lat temu miało miejsce zdarzenie, które zdaniem krasnoludów odpowiadało wypełnieniu temu proroctwa. Okazało się, że na dawnych terytoriach elfów z Tel'Rilien istniała dużo starsza cywilizacja, ukryta wśród niedostępnych wcześniej łańcuchów górskich. Okazało się, że niektóre z Gór Sinych wcale nie są górami, a prastarymi, potężnymi twierdzami z których wyłonili się potężni giganci. Gdy tylko Werin się o tym dowiedział - setki krasnoludzkich rodzin wyemigrowało w tamte rejony i faktycznie okazało się, że giganci przyjęli mały lud na służbę.
Zwykli śmiertelnicy rzadko widują gigantów, którzy są dla mieszkańców Werinu wielką zagadką, tym bardziej, że nikomu poza krasnoludami i niektórymi ludzkimi plemionami nie udało się z nimi porozumieć. A krasnoludy i nieliczni wybrańcy nie chcą się dzielić zdobytą wiedzą. Motywy i cele gigantów nie są znane i chociaż antyczne twierdze oraz te nowe, zbudowane przez krasnoludy i ludzi znajdują się głównie na zachodzie, to wojownicy z Gór Sinych jakimiś sposobami potrafili pojawiać się nawet na dalekim wschodzie i brać udział w tamtejszych konfliktach. Być może w przyszłości Werin dowie się o nich więcej.
II. Wpływ na państwo gracza
- Gracz nie opisuje swojego władcy, a otrzymuje go z góry od Mistrza Gry. Jest to gigant, który otacza twierdzę swoją opieką. Rolę przywódcy/reprezentanta śmiertelników pełni heros.
- Gracz na start otrzymuje wyłącznie jedną prowincję. Może to być dowolna prowincja z Twierdz Gór Sinych lub jedna z graniczących z nimi. Reprezentuje ona twierdzę i tereny przez nią kontrolowane.
- Z dostępnych do gry ras: ludzie oraz krasnoludy. A także golemy oraz inne istoty konstruktopodobne.
- Dowolny ustrój, system ekonomiczny, kultura i tym podobne.
- Gracz otrzymuje specjalny sposób przemieszczania się po mapie. Więcej na ten temat po otrzymaniu państwa.
- Inne, ukryte mechaniki, o których gracz dowiaduje się na starcie gry.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|