Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Miasta-państwa Thylos

Go down

Miasta-państwa Thylos Empty Miasta-państwa Thylos

Pisanie by MG Vaiar Pon Sty 21, 2019 1:57 pm


I. Opis nacji

Thylos wiele przeżyło przez te osiemset lat. Po zniknięciu Państwa Zarazy zajmowali się strzeżeniem Archipelagu nie pozwalając na to, by ktokolwiek profanował tamtejsze starożytne ruiny. Hierarchia ewoluowała wraz ze swymi uczonymi i powstawały w niej uniwersytety, a każdy z nich oparty na filarach wiedzy Alenity. Przełomem dla Thylosian okazało się ponowne odkrycie magii, właśnie dzięki wskazówkom zostawionym przez tego starożytnego uczonego. Było to jednak niekontrolowane i doprowadziło do kataklizmu znanego jako Kryzys Thylosiański, który z scentralizowanej hierarchii stworzył ligę miast-państw zarządzanych przez magiczne akademie. W trakcie kryzysu utracono sporą część terytoriów zdobytych w trakcie Wielkiej Wojny oraz kolonii, w tym archipelag Arrety, które przejął Argos Twardoskorupy dla Wolnej Kompanii Arvitu. Za namową rektora miasta Alenos wydał jednak skrupulatnie przestrzegany przez Pryncypat zakaz naruszania specyficznych ruin na archipelagu.

Thylosianie to nacja uczonych i magów, którzy próbują rozwiązać mistyczne zagadki wszechświata. Mało interesuje ich zdobywanie nowych ziem czy bogactw, chyba że niezbędne są do dalszych badań. Sami Thylosianie od czasu Kryzysu wspólnie przyrzekli sobie wieczne braterstwo - i ta przysięga jest skrupulatnie przestrzegana przez Thylosian. Konflikty między sześcioma miastami-państwami Thylos są praktycznie nieznane. Jak wcześniej wspomniano - każdym z miast-państw zarządza magiczna akademia i każda jest wyspecjalizowana w innym rodzaju magii. Tak więc każde z miast-państw Thylos wykształciło sobie inną kulturę, często też wierzenia ale wszystkie one obracają się wokół jednej wspólnej wartości - wiedzy.

II. Wpływ na państwo gracza
- Władca nacji za darmo otrzymuje cechę Uczony lub Mistrz Magii.
- Najwyższą wartością dla państwa gracza będzie wiedza, specjalizacją będzie magia a usposobienie będzie pokojowe.
- Państwo gracza jest jednym z sześciu miast-państw Thylos - wybiera się je spośród sześciu prowincji, które do nich należą.
- Atakowanie Thylosian przez innych Thylosian może skończyć się dla gracza wydającego taki rozkaz bardzo źle.
- Domyślnie wszystkie miasta-państwa powiązane są traktatami o przyjaźni, przemarszem wojsk i podobnymi układami.
MG Vaiar
MG Vaiar
Admin

Liczba postów : 653
Join date : 05/05/2013

https://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach