Militaria

Go down

Militaria

Pisanie by Zeman on Wto Sty 12, 2016 4:43 pm

1. Potencjał rekrutacyjny w Iglicach Świata:

Dróżnicy Żelaznoskórzy (10 ciężkozbrojnych olbrzymów, 50 mniejszych współbraci) - 220 sztuk złota - utrzymanie: 25 sztuk złota

Smocza Elita (120 ciężkozbrojnych wojowników, 80 ciężkich kusz) - 260 sztuk złota - utrzymanie: 30 sztuk złota

2. Potencjał rekrutacyjny w Czerwonych Ziemiach::

Banda Wugara (100 ciężkozbrojnych orków, 60 lekkozbrojnych orków) - 220 sztuk złota - utrzymanie: 20 sztuk złota

Łupieżcy z Glinianego Stoku (35/50 ciężkozbrojnych orków, 60/100 lekkozbrojnych orków) - 180 sztuk złota - utrzymanie: 15 sztuk złota - ZREKRUTOWANO

Banda Gabanda (120 goblinów włóczników, 60 goblinich strzelców) - 160 sztuk złota - utrzymanie: 10 sztuk złota

3. Potencjał rekrutacyjny w Zielonym Płaskowyżu:

Straż Krwi (100 ciężkozbrojnych mężczyzn, 80 lekkozbrojnych) - 240 sztuk złota - utrzymanie: 20 sztuk złota

Zwiadowcy z Białego Stoku (80/100 łuczników, 20/50 kuszników) - 170 sztuk złota - utrzymanie: 15 sztuk złota - - ZREKRUTOWANO

4. Potencjał rekrutacyjny w Popielnej Krainie:

Chłopcy Vagergurfa (150 barbarzyńców, lekkozbrojnych) - 200 sztuk złota - utrzymanie: 20 sztuk złota

5. Potencjał rekrutacyjny w Lodowych Dolinach:

Smoczy Rzut (100 barbarzyńców, lekkozbrojnych, 50 procarzy) - 180 sztuk złota - utrzymanie: 15 sztuk złota

Inne:

Maksymalny potencjał ludzki: 4000 powołanych.


Ostatnio zmieniony przez Zeman dnia Sro Sty 27, 2016 1:16 pm, w całości zmieniany 3 razy
avatar
Zeman

Liczba postów : 235
Join date : 08/05/2013

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Militaria

Pisanie by Zeman on Wto Sty 12, 2016 11:02 pm

1. FORMACJE THRALLI


I. MARUDERZY


Czym różni się Maruder od osoby powołanej z pospolitego ruszenia? Głównie tym, że rabunek, gwałt i walka są jego jedynym sposobem na życie. To właśnie w tych grupach znajdują się najbardziej dzicy, pozbawieni skrupułów bądź z wypaczonym rozumieniem chwały i honoru. Ludzie, orkowie, gobliny, każdy wyrzutek znajdzie dla siebie miejsce jeśli okaże sie dostatecznie silny lub sprytny by przeżyć. Nawet w czasie poza wyprawami toczą ze sobą walki i pojedynki o pozycje i posiadane skarby, wiecznie gotowi ruszyć zabijać. Wyhartowani przez ekstremalne warunki pogodowe i zgłodniali przemocy, Maruderzy są niemalże podstawową "formacją" Smoczych poddanych. Używają tego, czym najlepiej się posługują i co zdobędą na wrogach. Większość z nich, szczególnie początkujących, ma topory, tarcze, włocznie i lekkie pancerze. Często każdy zazwyczaj posiada także łuki, bądź inne środki walki zasięgowej.
Horda zazwyczaj liczy koło 300 łupieżców.


II. ŁUPIEŻCY


Gdy jednak potrzeba czegoś o wiele bardziej zdyscyplinowanego, a także bardziej mobilnego i morderczego, ludzkie plemiona wystawiają swoich Łupieżców. Są to zatwardziali, doświadczeni Maruderzy, którzy posiedli zdolność ujarzmiania dzikich bestii zamieszkujących góry Smoczego Dominium, gdzie konie zwyczajnie by nigdy nie były w stanie przetrwać. Teraz ujeżdzając ich karki, tworzą zabójczą kombinacje broni, szponów i kłów. Dodatkowo, tego typu kawaleria jest w stanie bez problemu toczyć walki na nierównych, niewygodnych dla koni terenach. Może nie dorównują im w szybkości, jednak dzieki lepszym manewrom i samemu morderczemu potencjałowi są w stanie nadrobić straty w prędkości. Jeźdzcy zazwyczaj używają włóczni bądź długich toporów, ale zawsze posiadają przy sobie oszczepy i inne bronie do rzucania. Liczebność - 150.

III. ORKOWI WOJOWNICY



Zakuci w ciężke pancerze, z jeszcze cięższymi tarczami i brońmi, Orkowie tworzą prawdziwą pieść armii Smoczego Dominium. Wychowani w brutalnej kulturze, oszlifowani przez okrutną dyscypline i uzbrojeni w solidny ekwipunek, są gotowi zabijać i grabić ku uciecze wodzów. Technika ich walki jest praktyczna i okrutna, często korzystając z naprawde paskudnych ciosów byle tylko doprowadzić do śmierci swojego przeciwnika. Ich świat jest prosty, zabijaj albo umieraj.

Kompania liczy sobie zazwyczaj 150 wojowników.

IV. GOBLIŃSKIE BANDY


Nie ma bardziej wypełnionej nienawiścią istoty niż Gobliny. Te małe istoty, wypełnione goryczą, wiecznie prześladowane i gnębione, gotowe są zrobić wszystko byle tylko dać upust swoim emocjom. Nigdy nie walczą honorowo, zawsze okaleczając, uzywając trucizn i innych sztuczek uznawanych za narzędzia tchórzy. Omijają walki w zwarciu, skupiajac się na zasadzkach z dystansu i pułapkach.

Banda liczy sobie zazwyczaj 200 goblinów.

V. ORKOWA KAWALERIA


Mało co jest w stanie unieść ciężar orkowego wojownika w pełnym rynsztunku. Jednak górskie ogromne knury podołały temu wyzwaniu. Mimo że nie są zwrotne, te wielkie kule mięśni są w stanie rozpędzić się do okropnych prędkości, tracąc niestety na manewrowości. To jednak nie jest problemem, gdyż drużyna Orkowych Jeźdzców stosowana jest głownie do rozbijania i tratowania wrogich wojsk.

Drużyna Orkowej Kawalerii liczy sobie 100 jeźdzców.

VI. PAWĘŻNICY LIGII



Są najprawdopodobniej najmniej egzotyczną formacją Smoczego Dominium, ale nie oznacza to że najgorszą. Cywilizowani ludzie pozbawieni są instynktów i wrodzonej dzikości reszty smoczych sług, więc nadrabiają to sprytem i techniką. Zazwyczaj Pawężnicy służą jako wsparcie kusznicze dla innych formacji, jednak gdy są samotni, działają w parach. Jeden z nich zajmuje sie obsługiwaniem kuszy, w czasie gdy kolejny pilnuje by pawęż mocno trzymał się w glebie a żaden wróg nie uciął głowy jemu towarzyszowi. Są wyposażeni w lekkie pancerze, kusze, pawęże, puginały oraz włócznie.
Oddział pawężników zazwyczaj liczy 200 kuszników.


Ostatnio zmieniony przez Zeman dnia Czw Sty 14, 2016 6:03 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Zeman

Liczba postów : 235
Join date : 08/05/2013

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Militaria

Pisanie by Zeman on Czw Sty 14, 2016 4:22 pm

2. ELITA

I. Burzowi Giganci.


Prędzej czy później, każdy znajdzie powód by szukać łaski Prastarego Jaszczura. Wśród gigantów także znaleźli się tacy, którzy gotowi są walczyć w imieniu Gada, byle tylko poprawić swój i swoich braci wizerunek oraz jakość życia. A niektórzy po prostu spragnieni są krwi. Zdyscyplinowani, wyposażeni i wielcy na 21 stóp oraz przerażająco inteligentni, stanowią nie małe zagrozenie. Dodatkowo, pochodzenie nazwy ich ludu jest całkiem zrozumiałe, gdyż zdają się władać piorunami na ich wyposażeniu jak oszczepami.

Ich formacje liczą po 10 gigantów.


II. Krąg Magów


Ci magowie, których chciwość, pożadanie wiedzy lub inne powodu sprowadzają do Smoczej Ligii szybko przekonują się, że prawdziwa magia nie jest przeznaczona dla zwyczajnych ludzi. Żeby okiełznać chociaż najsłabsze ze smoczyć zaklęć, ludzcy magowie zmuszeni są współpracować. Wola człowieka jest po prostu zbyt słaba, stąd potrzeba utworzenia kręgu, który zespolony pozwoliłby użyć wspólnego wysiłku do osiągniecia potrzebnej koncentracji i wysiłku. Każdy z magów oczywiście jest sam w sobie sprawną maszyną wojenną, jednak dopiero w jedności stanowią ogromne zagrożenie, gotowi ciskać zaklęcia o sile i formie jakiej dawno nie widziano na tych ziemiach.

Krąg składa się z siedmiu magów, z czego sześciu tworzy okrąg a jeden z nich przewodzi.


III. Poszukiwacze Przygód


Dla wielu bohaterowie, którzy poświecają się by dobrowolnie ratować świat z rąk zła i pomagać maluczkim. Ale każdy po cichu wie, żę są to jedynie opowieści dla małych dzieci. Awanturnicy, ludzie i inne istoty które poświęcają całe swoje życie w pogoni za bajecznymi bogactwami, potężnymi magicznymi przedmiotami i innymi majątkami. Gotowi mordować, zabijać, rabować grobowce i lochy tylko po to by utopić swoje ogromne ego w złocie. Szaleńcy albo głupcy, przez swoją brawure posiadający zdolności które znacznie przekraczają śmiertelne limity, nie wspominając o magicznych przedmiotach. Ich drużyny zawsze się uzupełniają, będąc nie dość że uniwersalne, to świetnie zgrane. Leże smoka często takich zwabia i chociaż żadna drużyna nie dotarła jeszcze do samego Jaszczura, wiele z nich ofiarowało swoje usługi w zamian za część złota i zachowanie życia. Oczywiście, nie mieli pojęcia, że ze smoczych szponów nie tak łatwo ucieć.

Drużyna liczy sobie zazwyczaj około 6 awanturników.
avatar
Zeman

Liczba postów : 235
Join date : 08/05/2013

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Militaria

Pisanie by MG Umrzyk on Czw Sty 14, 2016 6:40 pm

I. MARUDERZY - 350 sztuk złota - utrzymanie: 30 sztuk złota
II. ŁUPIEŻCY - 380 sztuk złota - utrzymanie: 50 sztuk złota
III. ORKOWI WOJOWNICY - 320 sztuk złota - utrzymanie: 30 sztuk złota
IV. GOBLIŃSKIE BANDY - 230 sztuk złota - utrzymanie: 20 sztuk złota
V. ORKOWA KAWALERIA - 260 sztuk złota - utrzymanie: 40 sztuk złota
VI. PAWĘŻNICY LIGII - 350 sztuk złota - utrzymanie: 35 sztuk złota

I. BURZOWI GIGANCI - 180 sztuk złota - utrzymanie: 30 sztuk złota
II. KRĄG MAGÓW - 200 sztuk złota - utrzymanie: 40 sztuk złota
III. POSZUKIWACZE PRZYGÓD - 100 sztuk złota - utrzymanie: 75 sztuk złota
avatar
MG Umrzyk
Admin

Liczba postów : 609
Join date : 05/05/2013

Zobacz profil autora http://tivar.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Militaria

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach