Tivar
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

2 posters

Go down

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Empty Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

Pisanie by Zeman Pon Lut 24, 2014 8:13 pm

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Pentagram
Niezrównane w Niebie i Glebie, Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem, Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

=Theme=




Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Magicka

Rasa/rasy: Dunka-Danka – są to niskie istoty, sięgające nieco ponad metr, zawsze skryte pod szatami , rękawicami i innym rozmaitym strojem, zależnie od pozycji bądź zajęcia jakie pełniom. Jedynym elementem, który posiada każdy Dunka-Danka jest kaptur, pod którym widać jedynie otchłań. Znaczy, że nikt jeszcze nie popatrzył takiemu w tą czarną dziure – chodzą ponure plotki, że te istoty nawet nie posiadają ciała, bądź są kretami czy innym paskudztwem. Niektórzy podejrzewają o spokrewnienie z królikami, przez ich stosunkowo szybki rozród (chociaż nikt jeszcze nie zobaczył, jak to dziadostwo się rozmnaża). Drugą rasą jest niemalże bliźniacza nacja Danka-Dunka, którą rozpoznać można po fakcie, że w śród tego kaptura widać dwa, świecące punkty niczym złote spodki – prawdopodobnie oczy. Ze względu na swój rozmiar nie posiadają wielkiej siły fizycznej, przez krótkie nogi ich bieg jest wolniejszy, a same ważą niespełna 50 kilogramów.  Z drugiej jednak strony Dunka-Danka oraz Danka-Dunka są dosłownie wypchane magią. Z tego względu, samo życie w NNGZZWCTDKIDDDD wymaga wiele sprytu, zdrowego rozsądku oraz dobrej znajomości tych z którymi się zadajesz. Kule Ognia i inne zabójcze fajerwerki to częsty widok na ulicach miast, jak i w podziemnych tunelach. Elementami charakterystycznymi dla każdego Dunka-Danka albo Danka-Dunka, jest jego Laska, różdzka, bądź cokolwiek co taki przedmiot zastępuje oraz buty. Tak więc, żołnierze zazwyczaj posiadają bardziej bojowe elementy, jak miecze, kostury czy włóczine oraz ciężkie, często płytowe buty, z drugiej strony rolnicy mają swoje motyki, widły oraz skórzane buty, wygodne i przydatne do pracy w polu. Istnieje jeszcze tradycja przyznawania „kolorów” – jest to honor, który zyskują nieliczni i tak, noszenie niektórych kolorów jako stroju jest prawnie zakazane. Karą jest najczęściej dezintegracja, ale to zależy od grymasów władz. Jak każda nacja zbliżona do halflingów, wykazują się także niesamowitą brawurą i odwagą – prawdopodobnie skutek życia w ciągłym niebezpieczeństwie, albo zwyczajne szaleństwo.

Ustrój: Danka-Monarchia Magokratyczna oraz Dunka-Monarchia Magokratyczna. Włada Król, który ma pod sobą Rade. Dunka-Danka władają powierzchnią, a Danka-Dunka podziemiami. Berło Królewskie oraz kolor Czerwony zarezerwowany jest dla Monarchy, jak i Królewskie Buty i Korona. Te trzy przedmioty przekazywane są każdemu następnemu Monarsze i to właśnie one decydują o tym, kto jest Królem.




Model ekonomiczny: Magia Magia i jeszcze raz Magia; Każdy jest w jakimś stopniu magiem. Zależnie od tego, jak dobry jest w tym co robi, może zajść dalej. Dlatego najzdolniejsi są dowódcami, nauczycielami i mędrcami, a ci którzy mają problemy z pomniejszymi sztuczkami, zajmują się rolnictwem i innymi rzeczami dzięki którym państwo funkcjonuje. Co dość ciekawe, prowadzenie gospodarstwa, bądź polowania są jednymi z najbardziej zyskowych zawodów, nie oferują co prawda szybkiego sposobu by się wzbogacić, ale wśród pracowników „fizycznych” odnotowano najmniejszy procent zgonów, a tym samym największe majątki. Państwo ochrania takie rodziny przed bandytami, a w zamian za to otrzymuje odpowiednią część zapasów. Dużym zainteresowaniem – szczególnie przez zagranicznych kupców – cieszy się magiczne rzemiosło. Wszystkie te badziewne w oczach Dunka-Danka różdżki, magiczne kijki przywołujące światło czy rozpalające ogniska są dla wielkoludów wyjątkowo cenne.

Kultura: W NNGZZWCTDKIDDDD wszystko kręci się wokół magii, tak bardzo że często dzikie koty się nią dławią na śmierć.  Na powierzchni żyją Dunka-Danka, to właśnie ich magia jest tak bardzo efekciarskia, wybuchowa i jaskrawa. Są z natury dynamiczni, oraz wszystko co robią też takie jest. Same miasta często wyglądają dość groteskowo, poprzypalane i wygięte nadmiarem zaklęć. Ci bogatsi wynajmują Danka-Dunka by budowali im wyjątkowo potężne fortece-domostwa, jednak reszta często skazana jest na częste przeprowadzki. Ostatecznie, gdyby zabrać komus jego kostur i buty, można udawać jego pozycje! Większość Dunka-Danka woli jednak by to ich imię było sławne, a nie jakiegoś patałacha, którego można by zdezintegrować. Gdy na powierzchni trwa wyścig szczurów, Danka-Dunka zamieszkują podziemia. Po prawdzie, podziemne miasta wydają się być odwróconymi do góry nogami kopiami tworów ich powierzchniowych budynków, tylko o wiele solidniejszymi i kamiennymi. Danka-Dunka wolą twarde podstawy, a ich magia jest zawsze solidna. Długo przygotowują swoje zaklęcia i sztuczki, a wielu z nich zajmuje się rzemiosłem. Oczywiście, każdy lubi sobie od czasu do czasu cisnąć płonącą kulą w podziemnego pająka. Magia jest wszędze, a podobno nawet sami obywatele NNGZZWCTDKIDDDD to nic więcej jak twory ożywione przez nadmiar takowej.
Ciekawym elementem jest element wychowania. Gdy młody Kaptur zaczyna podpalać sobie dłonie dla zabawy (albo zamrażać, zależy od charakteru…chyba) rzucany jest on do specjalnych „przedszkół” utworzonych przez Danka-Dunka. Te poligony, otoczone niesamowicie grubymi murami służą do tego, by młodzież nie rozniosła miast i siebie samych na kawałki (bądź zdezintegrowała, spaliła…rozumiecie o co chodzi). Opiekunowie cieszą się ogromnym szacunkiem, ponieważ są w stanie przetrwać, a nawet nauczać młodzież w „przedszkołach”. Ostatnim elementem dorastania jest wytworzenie swojego przedmiotu charakterystycznego, oraz wybranie się do szewca po jakieś porządne buty.

Podział społeczeństwa: Dunka-Danka – 50%; Danka-Dunka – 50%

Cechy społeczeństwa: Mieszane, Przetrwanie, Magia

Wierzenia: Tłumaczą sobie wszystko z pomocą magii. Co ich mogło stworzyć? Zapewne jakaś wielka magia! Co stworzyło ląd? Jakiś potężny mag, albo wyładowanie takowej energii! Co stworzyło magie? Magia zawsze była, nie mów głupot!

Historia: Nie ma kronik mówiących o najstarszych czasach NNGZZWCTDKIDDDD. Dunka-Danka twierdzą, że przyszli z przerażających dla nich podziemi, gdzie byli ślepi, dlatego żyją na powierzchni. Danka-Dunka twierdzą, że spadli z nieba, a słońce za mocno ich raziło, wiec ukryli się pod powierzchnia. Tak czy inaczej, te dwie nacje w określonym czasie zaczęły gromadzić się na tym terenie. Było ich coraz więcej i więcej, a ich magiczne wybryki zwyczajnie odgoniły innych tubylców czy dzikie zwierzęta, szczególnie pożary prędko gaszone przez wrogie zamiecie.  Potem nastała wojna – był to okres naprawdę kiepski dla tego zlepka ziemi. Ogólnie, kiedyś ta ogromna równina była górami. Już nimi nie jest. Głód okazał się jednak największym wrogiem walczących stron. Doszło więc do porozumienia, gdzie stworzono korony i berła królewskie. Potem kolejne pare lat trwała walka o władze. Ostatecznie, został jeden Dunka-Danka i jeden Danka-Dunka. Obydwoje uznali, że mają już tego po dziurki w kapturze i okrzyknęli jeden drugiego królem. Potem zaczęto odpowiednio uczyć młodych, jak z magii korzystać, a raczej uczyli ich nie-efektywnych metod. Wielka Magia została zapomniana i na całe szczęście dla świata. Poza tym, gdy opadł cały kurz i dym, odkryto że poza górami znajdują się calkiem niebezpieczne istoty. Konsensus uznał, że lepiej trzymać się razem i ewentualnie spalać sąsiada od czasu do czasu, niż dać się pomiatać tym głupim Olbrzymom.

Władca/Organ rządzący: Niezrównany w Niebie i Glebie, Zdominowanej i Zjednoczonej pod Wspólnym Celem, Tradycją Dunka-Monarcha oraz Niezrównane w Glebie i Niebie, Zdominowanym i Zjednoczonym pod Wspólnym Celem i Tradycją Danka-Monarcha; Para całkiem podobnych Istot, chociaż tak można powiedzieć o każdym obywatelu NNGZZWCTDKIDDDD, którzy władają krainą od czasu gdy uznali siebie, jeden drugiego, królami. Obydwoje są rozpoznawani przez korony, berła oraz Czerwone Szaty; Cechy: Mistrz magii, Architekt, Pijak, Idol tłumów


Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Magicka_Wizard_Wars_Artwork_2


Heros: Wielki, Inteligętny i Nieprzeciętnie Uzdolniony, o Wielu Cnotach i jeszcze Większym Prestiżu, Czaro-Dunka-Projektant Bob – całkiem stary Dunka-Danka, który znany jest ze swojego szalonego geniuszu do wynajdywania nowych zakleć oraz zastosowań dla niej. To on jest autorem znanego Cyklo-Dunka-Dmuchu, jak i Transfo-Dunka-Owcy. Wspiera on Dunka-Monarche radą, a raczej uważa że Król przejmuje się jego zdaniem. Często jednak zapuszcza się poza granice, by testować swoje czary tam, gdzie – jak sama uważa – nikogo ważnego nie zranią!

Położenie na mapie:

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Kjv53jJ


Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka 139_110660534

Militaria: Magia napędza militaria. Kule Ognia są może częstym widokiem na ulicy, jednak nie są one na tyle potężne by rzeczywiście czynić szkody, szczególnie Olbrzymom. Żołnierze są specjalistami, szkolą się do walki z zagrożeniami NNGZZWCTDKIDDDD, zarówno praktykując magie bojową, jak i zdolności do walki wręcz. Wiedzą, jak korzystać ze swojej małej postury i jak wzmacniac swoje ciosy by potrafiły wyczynić szkodę tym co ich przerasta. Przede wszystkim jednak – magia. Formacją bojową jest krąg – odpowiednio dobrany i zgrany zespół, który wspólnie łączy swoje zdolności, by siać spustoszenie w magiczny sposób. Ci mniej zdolni tworzą Legiony – lekkozbrojne oddziały, uzbrojone w kusze bądź inne mniej-magiczne bronie. Trzonem armii są jednak chowańce – magicznie wywołane istoty, których nikomu nie żal oraz są stosunkowo tanie w przywołaniu, nie są jednak dobrymi wojownikami.


Zastosowanie magii:
Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka 1311763417814
Zeman
Zeman

Liczba postów : 249
Join date : 08/05/2013

Powrót do góry Go down

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Empty Re: Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

Pisanie by Vann Wto Lut 25, 2014 4:45 pm

Podanie ofkorz zaakceptowane!


Stawki za utrzymanie:

Motłoch - 0,5 punktu zaopatrzenia,
Profesjonaliści - 1,5 punktu zaopatrzenia,
Elita - 3 punkty zaopatrzenia


(Uzasadnienie: Niewielu starych czarodziejów z Dunka-Danka i Danka-Dunka dożywa naprawdę starych lat; większość gdzieś w trakcie swojej kariery znika w chmurze krwistoczerwonego ognia albo ginie na skutek eksperymentów młodzieńczej części populacji. Ci jednak, którzy udowodnili reszcie, że czas ich się [nie dosłownie, oczywiście] nie ima, darzeni są szacunkiem za swoje doświadczenie. Trzeba przyznać, że choć stanowią grupę nieliczną i zwykle dość roztropną by unikać walk, znakomici są z nich magowie bojowi.)
Vann
Vann

Liczba postów : 156
Join date : 01/02/2014

Powrót do góry Go down

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Empty Re: Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

Pisanie by Vann Sob Mar 01, 2014 9:21 pm

Modifykator - Czarokrwiści (Chwała NNGZZWCTDKIDDDD! Chwała NNGZZWCTDKIDDDD! Chwała NNGZZWCTDKIDDDD raz jeszcze!)

Każdy szanujący się Dunka-Danka i Danka-Dunka uprawia magię. Każdy. Ten, kto jej nie uprawia, oczywiście się nie szanuje... Cóż, próżno uświadczyć nieszanującego się mieszkańca Imperium (tudzież Imperiów). Owa wykorzystywana jest wręcz wszędzie - czy to w rolnictwie, czy w boju, czy w ćwiczeniach, czy wspominałem już, że używana jest wszędzie? Powtórzę się. Z tego prostego względu Dunka-Danka i Danka-Dunka opanowali do perfekcji umiejętność korzystania z magii. Mogą bez większych problemów wykrywać otaczające je istoty o pochodzeniu magicznym, są skuteczni w kontrolowaniu ich i odsyłaniu, a na dodatek wszelkie przedsięwzięcia w których skorzystają magii stają się dlań skuteczniejsze. (Czyli, w domyśle... Wszystkie!)


Heros - Bob, z racji osiągnięć, przez młodziaków zwany WINCENTYM.

Gdzie nie zadziała doświadczenie, tam wchodzi Bob... I przeprowadza doświadczenia. Ten wizjoner odkrywa nieznane wcześniej ścieżki, a stamtąd, gdzie podąży jego oko, zawsze umyka stado młodych obawiających się o swoją przyszłość. Na szczęście jednak z racji jego ostrożności zwykle kończy się jedynie na destrukcji części krajobrazu. Mag jest nie tylko skuteczny w boju i podnosi wartość jednostki czarującej na której czele stoi, ale także umożliwia prowadzenie specjalistycznych badań nad magią obronną.
Vann
Vann

Liczba postów : 156
Join date : 01/02/2014

Powrót do góry Go down

Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka Empty Re: Niezrównane w Niebie i Glebie Zdominowane i Zjednoczone pod Wspólnym Celem Tradycją i Dwoma Koronami Imperium Dunka-Danka oraz Danka-Dunka

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach